Co natisknout na reklamní mikinu pro firemní školení
Pořádáte firemní školení a rádi byste jako součást tohoto procesu darovali proškoleným zaměstnancům věcný a hodnotný dárek? Pro tyto účely se nabízí celá řada předmětů, mezi nimi i reklamní mikina. Jestliže zvolíte dostatečně kvalitní výrobek s vysokou gramáží, lidé to jistě ocení, ovšem neměli byste také zapomínat na vhodné téma k potisku.
Potisk nemusí být nudný – bude-li potisk obsahovat firemní logo a její název, případně nějaké další strohé informace reklamního charakteru, lidé to přijmou jako fakt, ale bude to poměrně neosobní a zřejmě i málo emotivní. Využijte potisku mikin k tomu, abyste nabídli něco víc, třeba to, co dovedou někteří módní návrháři se sportovním oblečením anebo bytoví designéři, kteří mění byty k nepoznání. Přidejte k firemnímu logu na mikinu ještě třeba fotografie krásných kvetoucích rostlin, majestátní krásu hor, mořskou lagunu, roztažená křídla exotického motýla, delfína při výskoku a další zajímavá přírodní témata. Vnímat krásu je přirozené a radostné emoce pak mohou přispět k lepší náladě nejen na školení.
Dejte prostor barvám – všimněte si, kolik lidí se obléká do černé barvy, přitom černá bývala po staletí symbolem smutku a za socialismu ji lidé nosili spíše výjimečně, například na pohřby. Nepohřbívejte předčasně vaše klienty na školení a dopřejte jim naopak větší barevné spektrum. Reklamní mikina může být fialová, červená, žlutá, modrá, bílá, zelená, růžová – máte tak velký výběr, tak vybírejte s citem takovou barvičku, ke které dobře vynikne váš potisk.
Mikina jako oděvní doplněk – snažte se o to, aby mikiny s potiskem lidé nepřijímali jen ze slušnosti a pak je doma odložili do prádelníku, aniž by tyto textilie někdy oblékali. Největší odměnou za vaši snahu je to, že si mikinu naopak oblíbí a možná, že zatouží pořídit si ještě jednu mikinu v podobném duchu a sami si k ní navrhnou vlastní potisk.